today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Agencijska mreža Euro RSCG Worldwide od danas Havas Worldwide

Havas Worldwide grupacija je preimenovala Euro RSCG mrežu i njene agencije u Havas Worldwide, kao deo procesa rebrendiranja koje je sprovedeno sa ciljem da se naglasi jedinstveni i transparentni poslovni model i struktura. Agencija Euro RSCG Beograd promenom dosadašnjeg imena, nastavlja i unapređuje partnerstvo sa Havas Worldwide grupom koja predstavlja vodeću globalnu marketinšku grupaciju i jednu od najvećih svetskih komunikacijskih mreža. Zvanično ime agencije biće Havas Worldwide Belgrade.
Lazar Labus, glavni operativni i kreativni direktor agencije Havas Worldwide Beograd objasnio je kako su vodeći ljudi Havas grupe agenciju podržali u proteklom periodu kao partnere koji imaju znanje i kreativnost da predstavljaju Havas Worlwide mrežu i povećali kapacitet saradnje u cilju daljeg razvijanja tržišnih komunikacija u ovom regionu. „Ulaskom u ovo partnerstvo naš tim će dobiti priliku da sarađuje sa velikim brojem novih klijenata na lokalnom i regionalnom nivou, iz različitih delova industrije, da razmenjuje iskustva sa stručnjacima iz celog sveta, kao i da učestvuju u kreiranju globalnih advertising trendova. Verujemo da će ovaj proces rebrendiranja našim klijenti doneti benefite, jer sada ova komuniakcijska grupa pruža kompaktnu strukturu i obezbeđuje bržu i lakšu komunikaciju sa klijentima i na različitim tržištima, a u velikoj meri olakšava saradnju na globalnom nivou“, dodao je g. Labus.
Na početku ove godine globalni, glavni izvršni direktor Havas grupe, Dejvid Džons (David Jones) je predstavio novu strukturu Havas grupacije koja je uključivala i planirano rebrendiranje sada bivše Euro RSCG mreže. Jedan od ciljeva sprovođenja rebrendiranja je i jačanje pozicije Havas-a kao najveće integrisane komunikacijske mreže u svetu, koja posluje u preko 75 zemalja sa ukupno 316 kancelarija. Havas grupa se sada sastoji od 2 glavna brenda: Havas Media koji uključuje sve globalne medijske agencije i Havas Creative koji obuhvata Havas Worldwide mrežu, kao i Arnold Worldwide mikro mrežu agencija.
U današnjem kontekstu, u kojem digitalne operacije brišu granice između kreativnosti i medija, ali i unutar samih komunikacijskih disciplina, tehnologija transformiše poslovne modele u brojnim sektorima, posebno u oglašivačkoj industriji. “Klijenti se danas suočavaju sa mnoštvom agencija, stotinama brendova i različitim kulturama, a naša im industrija često ne olakšava poslovanje. Klijenti bi trebalo da u svojoj agenciji pronađu partnera koji je istinski integrisan i deluje ujednačeno u svim segmentima – medijima, kreativnim i digitalnim rešenjima. Glavni fokus Havas mreže je da plasira integrisana rešenja koja postižu veću efikasnost, konzistentnost i vrednost za svoje klijente”, dodao je Dejvid Džons(David Jones), globalni, glavni izvršni direktor Havas grupe.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!