today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Agencije iz 28 zemalja u konkurenciji za nagrade Golden Drum!

Na jubilarni međunarodni festival kreativnosti Golden Drum, koji će se održati od 17. do 19. oktobra u Portorožu, Slovenija, prijavljene su kreativne ideje iz 28 zemalja. Koje od njih su ušle u uži izbor znaće se u sredu, 17. oktobra, a pobednici će biti objavljeni u petak, 19. oktobra tokom svečane ceremonije dodele nagrada koja će početi u 20.30h.

Od 28 zemalja koje se takmiče ove godine, iz Rumunije je stigao najveći broj prijava – 188 (za 165% više nego prethodne godine), a zatim sledi Ruska Federacija sa 149 prijava. Najveći porast prijava ostvarila je Makedonija – 600% veći broj u odnosu na prethodnu godinu. Prvi put u istoriji festivala Španija i Portugalija su dodate na listu zemalja koje se takmiče na Golden Drum-u.

25. Golden drum uveo je mnoge novine u takmičarski program. „Tako radikalna promena bila je hrabar potez za nas, ali su agencije prihvatile izazov i prijavile više radova nego što smo očekivali. Njima jeste stalo do biznisa, ali ne uobičajenog biznisa,“ izjavio je Stojan Pelko, potpredsednik, koji je zajedno sa Takmičarskim savetom festivala Golden Drum obnovio ovo takmičenje.

Konkretno, 196 različitih agencija koje će se takmičiti za nagradu Golden Rose prijavile su svoje radove, 28 različitih agencijskih mreža će se takmičiti za nagradu Golden Network, a 103 nezavisne agencije za nagradu Golden Dragon.

Najviše prijava pristiglih za ŠTA sekciju je u grupama F Doseg (13,25%), H Veštine (12,45%) i A Film (8,94%), dok u ZAŠTO sekciji – vodi grupa Z Društveno dobro (9,54%), a zatim slede grupe V Zabava (6,43%) i S Aktivacija (5,93%).

Za takmičenje Young Drummers Competition pristiglo je 172 postera mladih kreativaca; čiji je fokus ove godine bilo jačanje brenda Piran – Tartinijev grad.
Mojca Briščik, predsednica festivala Golden Drum izjavila je: „Izuzetno smo zadovoljni rezultatom, s obzirom da vidimo porast za takmičenje Young Drummers, dok su prijave za glavno takmičenje ostale na prošlogodišnjem nivou uprkos ekonomskim teškoćama na turskom tržištu koje je uvek bilo u značajnoj meri prisutno na festivalu. Među ostalima, ove godine se još nekoliko mreža i zemalja takmiči za prestižne nagrade. Verujem da će žiri sigurno imati težak posao ove godine.“

Ovogodišnje prijave će ocenjivati dva žirija sastavljena od 22 vrhunska i međunarodno priznata stručnjaka iz kreativne industrije. Dušan Drakalski, izvršni kreativni direktor za Evropu kompanije Ray Productions, je predsednik žirija za sekciju ŠTA, a Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor kompanije McCann Worldgroup i predsednik Evropskog saveta kreativnih lidera (European Creative Leadership Council), predsedava žirijem za sekciju ZAŠTO. Prijave za takmičenje Young Drummers ocenjivaće poseban petočlani žiri koji predvodi Josefine Richards, kreativna direktorka kompanije INGO Stokholm.

Više informacija o festivalu „Zlatni bubanj“ možete pronaći na adresi www.goldendrum.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!