Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Agencije IPG Mediabrands SEE među vodećim u Srbiji, Hrvatskoj i Bugarskoj

Prema godišnjem RECMA izveštaju, IPG Mediabrands SEE, odnosno, agencije UM Beograd, UM Zagreb i UM Sofia, koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, rangirale su se među vodeće tri medijske agencije na tržištima Srbije, Hrvatske i Bugarske, jedinim zemljama regiona obuhvaćenim ovim istraživanjem.

“Kao tim, a i ja lično, izuzetno smo ponosni što su UM agencije na ovim, veoma značajnim tržištima, rangirane među top tri medijske agencije. Uspeh je još veći ako se ima u vidu da smo kao medijska grupacija, IPG Mediabrands SEE, takođe rangirani u samom vrhu. RECMA istraživanje i rang lista potvrda su fleksibilnosti, preduzimljivosti, razvoja usluga i digitalnih resursa i inovativnosti medijskih agencija, a to je upravo ono po čemu su UM agencije prepoznatljive. Zadovoljni smo ovim uspehom, i trudićemo se da ostvarimo lidersku poziciju kako na ova tri, tako i na ostalim tržištima u jugoistočnoj Evropi na kojima poslujemo, a koja nisu bila obuhvaćena ovim istraživanjem” kaže Darko Lukić, CEO IPG Mediabrands SEE.

RECMA je nezavisna kompanija koja na globalnom nivou realizuje istraživanja koja za temu imaju poslovanje medijskih agencija. Ova istraživanja predstavljaju strateški alat najvećih svetskih oglašivača i često su odlučujuća pri izboru medijske agencije sa kojom će sarađivati. Istraživanjem je obuhvaćeno više od 1400 medijskih agencija u 90 zemalja. Godišnja rang lista realizuje se kroz čak tri godišnje procene u 45 zemalja i bazira se na 18 kriterijuma koji ocenjuju potencijal agencija u pogledu uspeha na pičevima, trendova u razvoju poslovanja, broja zaposlenih i nagrada na festivalima, digitalnih resursa i raspona usluga koje podrazumevaju kreiranje sadržaja i sposobnosti agencija da dugoročno uspešno sarađuju sa velikim klijentima i lokalnim oglašivačima.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!