today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Agencija Švicarska postala Minus Minus!

REGION – Nakon godina uspešnog poslovanja pod nazivom Švicarska, zagrebačka agencija odlučila se na rebrendiranje i preimenovanje u Minus Minus. Novo ime, logo i koncept predstvaljeni su prvi put u trećem izdanju publikacije Adbooka, u izdanju Marketing mreže.

Tekst Domagoja Davidovića, Founding Partner & Creative Strategist agencije Minus Minus prenosimo u celosti.

„Kada govorimo o diferencijaciji najčešće govorimo o nekoj vrsti dodavanja vrednosti koju niko od konkurenata nema – u proizvod, u proizvodni proces, u korisničko iskustvo ili bilo šta drugo.

Na jednak način se i agencije međusobno diferenciraju – dodavanjem novih usluga, specijalizacija, timova i sektora ili pak tehnologija. Dodavanje nagrada listi agencije dugo je bila jedna od metoda izdvajanja, a i danas je legitimna opcija, no ne zadugo. S obzirom na hiperinflaciju festivala i nagrada, ova strategija će dugoročno postajati sve manje efikasna i isplativa.

No, dodavanje novih stvari, procedura i organizacijskih nivoa nije nužno najbolje rešenje za potrebe današnjeg poslovanja. Vreme je da se istraže novi pristupi diferencijaciji – ne kroz dodavanje nego kroz eliminisanje.

Insistiranje na korporativnom poslovnom sistemu nepotrebno udaljava dva suštinski neodvojiva dela – kreativu i strategiju. Udaljavanje kreative i strategije neizbežno usporava procese. Iskustvo i znanje top talenata agencije trebalo bi biti direktnije dostupno klijentima u svakom trenutku. I obrnuto, iskusni agencijski talenti treba da imaju jednako direktan pristup poslovanju klijenta na svim nivoima. Klasični briefovi u tom se scenariju pretvaraju u brze konsultacije i iterativna rešenja. U skladu sa agile principima, time to ship postaje prioritet, a iteracije trebaju biti brže i lakše. Proces briefiranja, osmišljavanja i prezentovanja se preskače i pretvara u sukreaciju i bržu produkciju. Operativni delovi realizacije se sa suvišnih low-level agencijskih pozicija raspodeljuju na produkcijske kuće, medije, influensere i ostale specijalizovane usluge. A sve pod direktnim vodstvom senior talenata.

Pozicije su se počele transformisati u nove usluge tj. tipove posla. Isti ljudi, odnosno stručnjaci zaposleni na jednoj poziciji već su počeli obavljati više različitih tipova posla – od strateških do taktičkih i operativnih, koji se po takvoj svojoj složenosti i prodaju i naplaćuju. U ovom scenariju transformacije stavlja se veći naglasak na znanje i iskustvo te povećava operativna uključenost agencijaša. Uključivanjem senior pozicija i njihovih ličnosti i načina rada u sve (niže) operativne aktivnosti klijenata, neminovno se dolazi i do veće diferencijacije agencije i njenog isticanja među konkurentima.

Minus nepotrebna hijerarhija i minus spore procedure rezultira plusom za bolji agencijski output.“

Više informacija o agenciji pronađite na sajtu MinusMinus

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!