Agencija MRM Worldwide osvojila je nagradu „IT Awards 2013“ za najbolju marketinšku kampanju, za Lav pivo „Igra i strast“. Kampanja je urađena u saradnji sa agencijom McCann Beograd za kompaniju Carlsberg Srbija.
“Ova nagrada jasno pokazuje da je akcija pogodila pravo u metu i da su i članovi žirija, koji nisu iz sveta advertajzinga, ovo prepoznali. Nama ona znači još više upravo zato što je i IT industrija prepoznala kvalitet ove aktivacije i dodelila joj nagradu u jakoj konkurenciji. Pored toga, našim klijentima pokazuje relevantnost agencije MRM. Visok nivo tehnoloških rešenja koja su primenjena na ovom projektu su potpuno u skladu sa standardima koji važe u IT industriji. A poznato je da ova industrija primenjuje najmodernija rešenja u skladu sa svetskim trendovima”, izjavio je povodom ove nagrade Goran Ocokoljić, kreativni direktor u agenciji MRM Worldwide.
Nagrada “IT Awards 2013” je jedinstvena na srpskom tržištu koju je od ove godine pokrenula agencija MakeIT u saradnji sa emisijom Interfejs (Interfejs.tv) i kompanijom AwardsWise, kako bi na našem tržištu u oblasti IT industrije omogućila adekvatna i zaslužena priznanja najboljima. Prvi put u Srbiji primenjuje se aplikacija Awards Management System koja omogućava kompletnu online komunikaciju i sastavljanje jedinstvenog međunarodnog žirija.
Vrednost ovog takmičenja se ne ogleda samo u jedinstvenom priznanju najboljima, već i u Benchmark izveštajima koje će svi nominovani dobiti. Značaj ovog izveštaja je u tome što dobijaju komentare, pohvale i zamerke sudija, koje im u daljem poslovanju mogu biti od višestruke koristi. Svetske kompanije koriste ovaj sistem da bi dobile realnu procenu od nezavisnog žirija o svom radu u cilju promocije poslovanja i napretka.
