Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Agencija MRM Worldwide dobitnik priznanja „IT Awards 2013“

Agencija MRM Worldwide osvojila je nagradu „IT Awards 2013“ za najbolju marketinšku kampanju, za Lav pivo „Igra i strast“. Kampanja je urađena u saradnji sa agencijom McCann Beograd za kompaniju Carlsberg Srbija.
“Ova nagrada jasno pokazuje da je akcija pogodila pravo u metu i da su i članovi žirija, koji nisu iz sveta advertajzinga, ovo prepoznali. Nama ona znači još više upravo zato što je i IT industrija prepoznala kvalitet ove aktivacije i dodelila joj nagradu u jakoj konkurenciji. Pored toga, našim klijentima pokazuje relevantnost agencije MRM. Visok nivo tehnoloških rešenja koja su primenjena na ovom projektu su potpuno u skladu sa standardima koji važe u IT industriji. A poznato je da ova industrija primenjuje najmodernija rešenja u skladu sa svetskim trendovima”, izjavio je povodom ove nagrade Goran Ocokoljić, kreativni direktor u agenciji MRM Worldwide.
Nagrada “IT Awards 2013” je jedinstvena na srpskom tržištu koju je od ove godine pokrenula agencija MakeIT u saradnji sa emisijom Interfejs (Interfejs.tv) i kompanijom AwardsWise, kako bi na našem tržištu u oblasti IT industrije omogućila adekvatna i zaslužena priznanja najboljima. Prvi put u Srbiji primenjuje se aplikacija Awards Management System koja omogućava kompletnu online komunikaciju i sastavljanje jedinstvenog međunarodnog žirija.
Vrednost ovog takmičenja se ne ogleda samo u jedinstvenom priznanju najboljima, već i u Benchmark izveštajima koje će svi nominovani dobiti. Značaj ovog izveštaja je u tome što dobijaju komentare, pohvale i zamerke sudija, koje im u daljem poslovanju mogu biti od višestruke koristi. Svetske kompanije koriste ovaj sistem da bi dobile realnu procenu od nezavisnog žirija o svom radu u cilju promocije poslovanja i napretka.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!