Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Agencija Kliping uvela novu platformu za media monitoring

Strateško planiranje omogućava kompanijama da svoju energiju, novac i vreme ulažu u one resurse koji će ih dovesti do željenog poslovnog rezultata. Za to su im potrebne iscrpne informacije o njihovoj poziciji na tržištu i u odnosu na konkurenciju. Upravo zbog toga, agencija za praćenje i analizu medija Kliping, nedavno je predstavila potpunu novost na području medijskog monitoringa. Nova usluga, Kliping MAP omogućava pregled, analiziranje i planiranje komunikacijskih, marketinških i prodajnih aktivnosti na jednom mestu.
„Napravili smo korak dalje od praćenja medijskih objava, naša platforma omogućava upravljanje i strateško razmišljanje koje je, u vreme krize i recesije, zaista neophodno“, kaže Sebastjan Hribar, direktor agencije Kliping iz Beograda.
Kliping MAP na jednoj internet platformi objedinjuje informacije iz medija, sa društvenih mreža, kao i oglase, tako da više odeljenja u jednoj kompaniji može dobiti potrebne informacije za svoj rad i planiranje. Korisnikusu na raspolaganju i trenutna analiza obuhvaćenih medijskih sadržaja i kampanji, pregled trendova, kao i neposredan pristup izvorima tekstova, audio i video sadržaja. Marketinška ili PR odeljenja mogu paralelno da analiziraju uspešnost svojih aktivnosti, reakciju javnosti, proveravati šta radi konkurencija i tome prilagođavati svoje aktivnosti. Prodajna odeljenja mogu tražiti nove kanale do kupaca i utvrđivati potrebe za poboljšanje proizvoda i usluga.
Za razliku od praćenja medijskih objava, kakvo smo poznavali do sada, Kliping MAP briše granice između klasičnih i internet medija, omogućavajući da jedna baza sadržaja integriše objave sa društvenih medija, foruma i blogova. Ova platforma uključuje i kompletnu bazu medijskih sadržaja iz regije, što je interesantno kompanijama koje posluju na međunarodnom tržištu.
Kako kažu u Klipingu, Kliping MAP je nastao na osnovu osluškivanja potreba klijenata. „Na jednom mestu smo sjedinili različite želje i potrebe naših partnera da budu stalno obavešteni, i da u svakom trenutku mogu koristiti informacije koje su im potrebne za strateško planiranje. Kliping MAP prati svetske trendove, gde uveliko postoji svakodnevna potreba za sveobuhvatnimin formisanjem kroz medijske sadržaje i analize. Pored toga agencija Kliping deluje unutar grupacije MCA Group, koja posluje u svim zemaljama regiona i zapošljava najbolje stručnjake u oblasti monitoringa, analiza i komuniciranja, kako bi svojim klijentima pružila najbolje usluge. Kliping MAP uslugu, koju ćemo uskoro ponuditi našim postojećim klijentima, moguće je – kao i ostale naše usluge – besplatno testirati“, dodaje Sebastjan Hribar.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!