today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Agencija Friday i Marketing mreža nagrađeni na UEPS-u!

Agencija Friday i Marketing mreža osvojili su UEPS priznanje u kategoriji Najbolja art direkcija za projekat Adbooka – svrha dolazi s vrha.

Marketing mreža pokrenula je 2019. godine specijalnu publikaciju namenjenu kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, pod nazivom Adbooka. Krajem oktobra ove godine, objavljeno je treće izdanje pod sloganom „Svrha dolazi s vrha“, a vizuelno rešenje i kreativni pravac publikacije potpisuje agencija Friday.

„Ova nagrada je potvrda snažne i uspešne saradnje Marketing mreže sa agencijom Friday, koju vode mladi i talentovani ljudi. Radujemo se novim zajedničkim projektima i nagradama“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

ADBOOKA ove godine slavi brendove sa svrhom, brendove koji svojim delovanjem i kampanjama menjaju svet i čine ga boljim mestom.

I ove godine, moderna, ekskluzivna publikacija na 180 strana, sadrži samo najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue, analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija, sa ključnim ljudima iz kompanija i agencija u celom regionu. Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

Podsećamo da je u okviru humanitarne akcije, koju već tri godine pokreće Marketing mreža povodom novog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko 13 hiljada evra. Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.

Elektronsko izdanje ADBOOKA publikacije dostupno je tokom cele godine na linku https://adbooka.com/

Na UEPS-u je ove godine dodeljeno sedam zlatnih , 28 srebrnih i 27 bronzanih priznanja. Sa dva osvojena zlata, pet srebrnih i četiri bronzana priznanja, za agenciju godine proglašena je agencija Leo Burnett Beograd. Sa dva osvojena zlata, šest srebrnih i sedam bronzanih priznanja četvrti put oglašivač godine je A1 Srbija. Prvi dobitnik novouvedene nagrade Think Big kojom se afirmišu rezultati malih i srednjih agencija i kompanija je – Luna TBWA. Ovogodišnji Grand Prix  pripao je, većinom glasova žirija, projektu Jednakost dolazi iz kuće koji je realizovala agencija Communis za brend Plazma klijenta Koncern Bambi Požarevac.

Spisak svih nagrađenih objavljen je na sajtu udruženja UEPS.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!