REGION – Carat, jedna od vodećih agencija za medijsku strategiju i planiranje, nastavila je niz pobeda u velikom godišnjem istraživanju koje sprovodi RECMA, kompanija specijalizovana za analizu poslovanja medijskih agencija i jedan od najvećih autoriteta u medijskoj industriji.
Ovogodišnji izveštaj napravljen je na temelju analize preko 700 agencija kroz 46 različitih tržišta i kroz 18 ključnih pokazatelja uspešnosti.
Sa kakvim promenama se suočavaju medijske agencije, govori Eva Renner, direktorka Dentsu Aegis Networka u Hrvatskoj: „Promena je često jedina konstanta u agencijskom poslovanju, stoga se sigurnost nalazi u prepoznavanju tih promena, postavljanju visokih standarda i prilagođavanju poslovanja kroz pružanje vrhunske usluge. Medijski prostor se uvelike promenio, pogotovo ako uzimamo u obzir ostvariv doseg i relevantnost kampanja putem televizije i radija, tzv. “tradicionalnih medija”. Danas je prioritet stvoriti personalizovane poruke koje se pojavljuju u stvarnom vremenu i ne deluju ometajuće. Stoga je vrlo važno znati povezati medije, kreativnost i tehnologiju. U ovoj industriji se ne može živeti na staroj slavi, već samo putem konstantnog delovanja. Potrebno je puno znanja, rada i entuzijazma.“
Ceo tekst pročitajte na sajtu HURA-e.