SVET – Nemački sportski brend adidas odneo je pobedu na terenu i izvan njega na upravo završenom Svetskom fudbalskom prvenstvu u Brazilu, nadmašivši svoju konkurenciju u real-time marketingu putem svoje „all in or nothing“ kampanje.
Za vreme održavanja Prvenstva u Brazilu, adidas je bio brend o kojem se najviše razgovaralo na društvenim mrežama s povećanjem broja pratilaca za 5.8 miliona na svim glavnim platformama društvenih medija – više nego bilo koji drugi sportski brend, saopštila je ova kompanija.
Tom Ramsden, globalni direktor marketinga adidas Football rekao je: „Oduvek smo znali da će komunikacija u realnom vremenu biti najbolji način da adidas pobedi u Brazilu. Mi smo istinski povezani sa sportom putem naših proizvoda, igrača i fudbalskih saveza da jednostavno nema trenutka u fudbalu u kojem mi nismo prisutni, a lično verujem da nas naše znanje i razumevanje igre čini najangažovanijim brendom kada su u pitanju fudbalski fanovi.“
Iz svoje baze „Posto adidas“ u Riju, adidasov marketinški tim objavljivao je kombinaciju planiranih, očekivanih i reaktivnih sadržaja kako bi podstaknuo online konverzaciju s fanovima. U kampanji je naglasak stavljen na share of voice i reaktivne trenutke, a rezultati pokazuju da je adidas imao 917 hiljada spominjanja #allin na Twitteru tokom prvenstva – što je tri puta više od bilo kojeg drugog brenda.
adidas Football je ostvario najveći porast zajednice na društvenim medijima (među sportskim brendovima) tokom Svetskog fudbalskog prvenstva i to za 14.5%2. Share of voice na svim najvažnijim platformama društvenih medija je takođe bio za 22 boda veći nego od prvog sledećeg konkurentskog sportskog brenda.