Povodom 5. jubilarnog festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre, Marketing mreža, uz podršku lista Nedeljnik, pokreće specijalno izdanje, publikaciju namenjenu kreativnoj industriji u Adriatic regionu, pod nazivom Adbooka. Ovogodišnje izdanje publikacije biće objavljeno pod sloganom „Advertising can change the world!„
U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 140 strana, koja će sadržati samo najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue, analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija, a koje do sada niste imali prilike da čitate, kao i studije slučaja najkreativnijih i najnagrađivanijih kampanja iz celog regiona u proteklom periodu sa osvrtima klijenata i kreativnih direktora.
Adbooka će, počevši od ove godine, izlaziti jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu. Pored toga, publikacija ima i humanitarni karakter, a novac koji se bude prikupio od prodaje dela tiraža biće doniran nekom od socijalnih preduzeća ili udruženja, o čemu će javnost biti obaveštena krajem oktobra.
Plan je da tiraž ovogodišnjeg izdanja bude 15.000 primeraka, a distribuiraće se agencijama i klijentima u celom regionu, bibliotekama fakulteta koji izučavaju marketing i komunikacije, kao i strukovnim udruženjima. Takođe, Adbooka će do kraja godine dobiti i svoje elektronsko izdanje koje će biti dostupno na srpskom i engleskom jeziku.
List Nedeljnik prepoznao je značaj razvoja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji i regionu, i kao partner ovog projekta, pokrenuo je na svom sajtu novu rubriku pod nazivom Adbooka, a u kojoj će biti objavljivani tekstovi koji za cilj imaju afirmaciju struka u široj javnosti.
Mi verujemo da advertising može da promeni svet! A vi?