Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Goranom Jankuloskim, Managing Partnerom agencije Žiška.
„Poverenje se gradi dobro obavljenim poslom. Promena agencije je za klijenta veliki rizik, pa je uglavnom svaki novi klijent nečiji bivši klijent. Iako na konferencijama, festivalima i nagradama ne možemo uvek da se složimo šta je dobar posao, postoji realna potražnja za dobrom uslugom. Dugoročno i klijenti i agencije završe sa partnerima kakve zaslužuju dobrim radom. U Srbiji se previše bavimo poverenjem, imidžom, filozofijom i misticizmom a premalo osnovnim veštinama u poslu.
Za nas je tragično da je advertajzing industrija izgubila poverenje mladih ljudi da može da ponudi dobru karijeru. Iako je najjeftiniji trik napraviti sexi advertajzing, advertajzing više nije sexi. Najbolji talenti beže od stresa, arbitrarnosti, ustaljenih struktura i odlaze u IT, Telco, startape. Dugoročno gledano, to je loše i po biznis. Rešenje mora biti kompleksnije od stonog fudbala u open space-u. Svaki put kada kao agencija ili klijent pristanemo na nešto što znamo da nije dobra praksa, načinili smo štetu celoj industriji i spustili svačije kriterijume za jedan milimetar niže.“