REGION – Jedan od najpoznatijih proizvoda kompanije Adrialab, dečija mast JGL, ove godine obeležava preko 30 godina postojanja pa je kompanija, uz kreativno rešenje agencije Spellcaster, tim povodom lansirala kampanju posvećenu guzama.
Najprodavanija dečija mast u Hrvatskoj tako je dobila novu nacionalnu kampanju, sa vizualima koji prikazuju mame, tate i bake koji svakodnevno brinu o bebinim guzama. Kampanju se može videti na ulicama diljem Hrvatske, kao i na online kanalima i društvenim mrežama. Srećne guze potpisuje tim agencije Spellcaster: Tonči Klarić, Neven Crljenak i Ines Matulić, a ova kampanja označava početak saradnje kreativne agencije sa timom Adrialaba koji čine Vice Buljanović i Vanja Tadić. Autorka ilustracija za kampanju je mlada i talentovana Jelena Vasiljević.
“Kad radite s proizvodom koji je sinonim za brigu o bebama morate razmišljati sa velikom dozom opreza ali i brojnim roditeljima reći nešto novo, u prenapučenom medijskom prostoru koji vapi za njihovom pažnjom. Za početak, hteli smo se obratiti ne samo mamama, već i svakom vrednom tati ili brižnoj baki, koji su ponekad nepravedno zapostavljeni u komunikaciji ove kategorije,” dodao je Neven Crljenak iz Spellcastera.