SVET – Prema podacima udruženja IAB Europe investicije u digitalno oglašavanje na evropskom tržištu porasle su za 9,8 odsto u 2022. godini, dok su u Sloveniji zabeležile 8 odsto rasta. Ukupne investicije u digitalno oglašavanje u Sloveniji su u 2022. godini dostigle 77 miliona evra, što predstavlja 42 odsto investicija u oglašavanje. Display oglašavanje je u 2022. godini poraslo za 9,7 odsto, a u Sloveniji je zabeležilo 5,6 odsto rasta, navodi se na sajtu IAB Europe.
Istraživanje AdEx 2022 za slovenačkom tržištu pokazalo je da kompanije jačaju investicije u zakup oglasnog prostora u slovenskim medijima, jer su one prošle godine porasle za 12 odsto.
Kada su u pitanju druge evropske zemlje, Turska beleži najveći rast u oblasti digitalnog oglašavanja, a on iznosi 93.3 odsto.
Digital audio, u svim formatima, zabeležio je ogroman rast na evropskom nivou od čak 22.1 odsto, dok video beleži rast od 13,6 odsto.
Više informacija pronađite na sajtu IAB Europe.