today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Zadovoljan zaposleni čini produktivan tim koji stvara rezultate!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Peti webinar zakazan je za četvrtak 21. maj sa početkom u 18h na temuInterna komunikacija kao ogledalo kompanije. Tim povodom razgovarali smo sa Zdenkom Bebom Dragić, Corporate Communications Managerom, Ringier Axel Springer i jednim od panelista.

Na koji način zaposleni mogu da postanu ambasadori medijske kuće u kojoj rade?
Poznato je da smo kao medijska kuća posebno odgovorni za otkrivanje i objavljivanje istinitih i pouzdanih informacija kojima omogućavamo čitaocima da formiraju mišljenje na različite teme i donose odluke, i da nastupamo u interesu javnosti. Tanka je linija između „profesionalnog” i „privatnog“, naročito ukoliko je zaposleni novinar ili urednik, što ga dovodi u vezu sa medijskim brendom, kao i samom medijskom kućom u kojoj radi. Njihova izloženost javnom mišljenju, ujedno ih čini ambasadorima brenda koji zastupaju, a samim tim i medijske kuće i nosi sa sobom svesnost o stepenu odgovornosti koju njihova reč sa sobom nosi.

Suštinske vrednosti koje smo definisali, koje su fundamentalne za život kompanijske poslovne kulture i za koje se u Ringier Axel Springer Srbija zalažemo su: budi odgovoran, strastven, hrabar, iskren, prihvati promene, ostvari rezultat. Zadovoljan zaposleni čini produktivan tim koji stvara rezultate, i najbolje predstavlja medijski brend ili medijsku kompaniju koju zastupa jer na najadekvatniji mogući način razume dublje elemente poslovnih vrednosti, ciljeva i etike.

Zašto kompanije ne bi smele da podcene internu komunikaciju?
Uspeh medijskog poslovanja, u industriji koja se brzo transformiše, zavisi od naše sposobnosti da razmišljamo unapred, da razvijamo i sprovodimo vizionarske ideje. Takođe, menjaju se i navike naše publike, korisnika naših proizvoda, kako se informišu i šta ih zabavlja. U kompaniji Ringier Axel Springer Srbija nastojimo da negujemo komunikacijsku kulturu koja inspiriše i omogućava stvaranje inovativnih proizvoda, svakodnevno održavajući nivo kvalitetnog novinarstva. Dok smo fokusirani na naše medijske brendove i eksternu komunikaciju putem njih, ubrzavamo digitalnu transformaciju, podstičući digitalni razvoj.

Da bi sve to bilo održivo, elementarna neophodnost jesu interne komunikacije: zaposlenih, rukovodilaca i menadžera, i međusobno. Pravovremena i adekvatna interna komunikacija lišava nas komunikacijskih šumova. Pomaže postizanje korektnijih i kvalitetnijih odnosa, omogućava transparentnost i jasnost u postavljanju i ostvarenju ciljeva, upućuje pohvalu ili konstruktivnu kritiku, kreira pozitivnu radnu atmosferu i samim tim utiče na utvrđivanje stepena zadovoljstva zaposlenih koji su ujedno ambasadori kompanije u kojoj rade. Interna komunikacija naročito dobija na važnosti u kriznim situacijama potput ove COVID-19 koja nas je zadesila, kada je ključna jasna komunikacija i motivacija lidera koji će na taj način svojim zaposlenima uputiti neophodnu podršku, iskazati zainteresovanost i adekvatnu brigu za njih, kao i otvorenost za odgovore na njihova pitanja.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!