today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: U budućnosti publika će i dalje biti najviše zainteresovana za „live experience“!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Osmi webinar zakazan je za danas 24. jun sa početkom u 18h na temu „Event industrija – kako dalje?„. Tim povodom razgovarali smo sa Mirom Antićem, Partnerom agencije M2Communications i jednim od panelista.

Kako vidite budućnost event industrije?
Trenutak u kome se event industrija nalazi pokrenuo je nov način razmišljana, stvorio prostor za „upgrade“ i brže integrisanje „on-line“ alata i tehnologija koje su, možda i neopravdano, bile potisnute u drugi plan. U budućnosti će publika i dalje biti najviše zainteresovana za „live experience“, ali će tržište biti otvorenije za nova rešenja i frekventniju implementaciju hibridnih događaja.

Mogu li digitalni u potpunosti da zamene tradicionalne događaje?
Danas su uglavnom sve potrebe konzumenta zadovoljene. Ono što će praviti razliku je doživljaj, odnosno iskustvo potrošača ili korisnika. Ukoliko se u potpunosti prebacimo u bilo koji vid „on-line“ okruženja, doživljaj nije potpun. U kojoj meri su virtuelni ili hibridni supstitucija za „live“ događaje, zavisi od same vrste događaja, sadržaja i ciljeva. Za konferencijski tip događaja „streaming“ i virtuelna rešenja mogu predstavljati vrlo efikasan alat. Međutim, kada su u pitanju produkcija spektakla, kulturni, sportski ili entertainment događaji, u vanrednim situacijama, u kojima je neophodna socijalna distanca, „on-line“ opcije mogu delimično da nadoknade ono što pružaju događaji uživo.

Link za registraciju dostupan je ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!