#AdCast: U budućnosti publika će i dalje biti najviše zainteresovana za „live experience“!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Osmi webinar zakazan je za danas 24. jun sa početkom u 18h na temu „Event industrija – kako dalje?„. Tim povodom razgovarali smo sa Mirom Antićem, Partnerom agencije M2Communications i jednim od panelista.

Kako vidite budućnost event industrije?
Trenutak u kome se event industrija nalazi pokrenuo je nov način razmišljana, stvorio prostor za „upgrade“ i brže integrisanje „on-line“ alata i tehnologija koje su, možda i neopravdano, bile potisnute u drugi plan. U budućnosti će publika i dalje biti najviše zainteresovana za „live experience“, ali će tržište biti otvorenije za nova rešenja i frekventniju implementaciju hibridnih događaja.

Mogu li digitalni u potpunosti da zamene tradicionalne događaje?
Danas su uglavnom sve potrebe konzumenta zadovoljene. Ono što će praviti razliku je doživljaj, odnosno iskustvo potrošača ili korisnika. Ukoliko se u potpunosti prebacimo u bilo koji vid „on-line“ okruženja, doživljaj nije potpun. U kojoj meri su virtuelni ili hibridni supstitucija za „live“ događaje, zavisi od same vrste događaja, sadržaja i ciljeva. Za konferencijski tip događaja „streaming“ i virtuelna rešenja mogu predstavljati vrlo efikasan alat. Međutim, kada su u pitanju produkcija spektakla, kulturni, sportski ili entertainment događaji, u vanrednim situacijama, u kojima je neophodna socijalna distanca, „on-line“ opcije mogu delimično da nadoknade ono što pružaju događaji uživo.

Link za registraciju dostupan je ovde.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari