Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“. Tim povodom razgovarali smo sa Jasminom Nikolić, Client Service Directorom agencije New Moment New Ideas Company.
U kojoj meri su ekonomske mere Vlade Srbije zaista pomoć kreativnoj industriji?
Svaka podrška privredi i kreativnoj industriji je dobrodošla i u ovim okolnostima svaka subvencija znači. Ipak, gubici u kreativnim industrijama su mnogo veći nego što to mere pokrivaju, naročito imajući u vidu produkcijske kuće, agencije specijalizovane za organizaciju događaja i BTL aktivnosti i slično. New Moment kao ful servis agencija solidno funkcioniše jer imamo diverzifikovane usluge za kojima postoji potreba u ovom periodu kao što su PR, digital, kreativa koja ih prati i mediji.
Šta nas očekuje u post-kovid periodu i šta možemo da uradimo kao struka da što bezbolnije izađemo iz krize?
Niko sa sigurnošću to ne može predvideti, jer ne znamo kako će se osećati i ponašati potrošač posle korone. Ono što je sigurno da kao struka treba da uradimo jeste da osluškujemo, osećamo i pratimo novu realnost – zadatak agencija je da razumemo ljude i uvidimo njihove nove potrebe, i u odnosu na to savetujemo klijente i kreiramo rešenja i komunikaciju. Najvažniji princip je ljudski pristup i poštovanje potrošača, klijenata i zaposlenih.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.