#AdCast: Teško je predvideti u kom pravcu će se kretati tržište!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče šesti po redu #AdCast webinar na temu „Road to Recovery“.

U okviru webinara razgovaralo se na neke od sledećih tema – šta očekujemo da će biti posledica recesije koja se prognozira; na šta ćemo više, a na šta manje trošiti; kakav trend se očekuje u našem regionu; šta će se desiti sa načinom kako kupujemo; da li je region na putu e-commerce revolucije i značajnije digitalizacije; kako će se ove promene osetiti u različitim industrijama; da li se očekuje zaokret u komunikaciji sa klijentima; da li zaista dolazi vreme digitalizacije i transformacije poslovanja u našem regionu.

Zaključak webinara je da se promene u svim industrijama već uveliko dešavaju, ali da ih je ova kriza samo znatno ubrzala. Potrošač je izmenio navike, a u narednom periodu ćemo videti šta će od novih navika zaista i zadržati. Panelisti su se složili da je proces digitalne transformacije neminovan za opstanak na tržištu.

Istraživanje agencije Polaris na temu razvoja tržišta i navika potrošača u post-kovid periodu dostupno je OVDE.

Ceo webinar pogledajte u videu ispod:

Na ove i brojne druge teme govorili su:
Sandra Lazarević, direktor Sektora za PR i marketing komunikaciju, Banca Intesa
Milica Milanović, Corporate Affairs Manager, Nestlé Adriatic S
Srđan Stanković, Managing Director for Serbia, Montenegro & Bosnia, Donesi.com
Kosara Dangić Melentijević, suosnivač, Kabinet Brewery
Miroslav Plišo, Managing Partner, Meneghetti Wine Hotel & Winery, Hrvatska

Moderator webinara bila je Katarina Kostić, Head of Polaris, I&F Grupa


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari