Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sredu 17. jun sa početkom u 18h na temu „Politički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„. Tim povodom razgovarali smo sa Kamilom Antolovićem, vlasnikom agencije K&K Promocije i sudskim veštakom za oglašavanje u Hrvatskoj, koji je jednan od panelista.
Na koji način advertising industrija može da pomogne političarima u komunikaciji sa biračima?
Mogla bi, pre svega kroz profesionalni pristup (istraživanja, strategije, kreacije, medije…) na način da se za stranke i političare oblikuju akcije, kampanje i ukupno komuniciranje (ne samo pred izbore) koje bi uključivalo sve ono što čini oglasnu i komunikacijsku industriju bitnom sastavnicom svake delatnosti i posla. Praktično osiguranje podrške kao i za svaku kompaniju ili brend. Glavni problem, barem iz mog iskustva rada s brojnim strankama, jeste da političari odlučujuće utiču na strategijske, kreativne i ukupne aktivnosti predizbornih kampanja polazeći od mišljenja da sve znaju, što je esencijalno pogrešno. Onog trenutka kada stranke prepuste stručnjacima i profesionalcima marketing svoje ponude za očekivati je i poboljšanje percepcije o strankama, a onda i pojedinih izbornih kampanja.
Da li se kampanje danas dobijaju na mrežama?
Zavisnosti od ideologije, programa i ponude stranke definišu se i pojedine grupe javnosti kojima se stranke primarno obraćaju. Na primer, ukoliko se obraćate mlađima (učenicima i studentima) sa svojom ponudom uticaj društvenih medija, a i interneta kao kanala postaje dominirajući i presudan… iako je jasno kako se komunikacija uopšteno sve više integriše u razne oblike te da postaje sve više interaktivna čime društvene mreže postaju jako važne zbog svoje brzine, interaktivnosti i mogućnosti dobrog targetiranja.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.