today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Stranke treba da prepuste komunikaciju sa biračima stručnjacima!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sredu 17. jun sa početkom u 18h na temuPolitički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„. Tim povodom razgovarali smo sa Kamilom Antolovićem, vlasnikom agencije K&K Promocije i sudskim veštakom za oglašavanje u Hrvatskoj, koji je jednan od panelista.

Na koji način advertising industrija može da pomogne političarima u komunikaciji sa biračima?
Mogla bi, pre svega kroz profesionalni pristup (istraživanja, strategije, kreacije, medije…) na način da se za stranke i političare oblikuju akcije, kampanje i ukupno komuniciranje (ne samo pred izbore) koje bi uključivalo sve ono što čini oglasnu i komunikacijsku industriju bitnom sastavnicom svake delatnosti i posla. Praktično osiguranje podrške kao i za svaku kompaniju ili brend. Glavni problem, barem iz mog iskustva rada s brojnim strankama, jeste da političari odlučujuće utiču na strategijske, kreativne i ukupne aktivnosti predizbornih kampanja polazeći od mišljenja da sve znaju, što je esencijalno pogrešno. Onog trenutka kada stranke prepuste stručnjacima i profesionalcima marketing svoje ponude za očekivati je i poboljšanje percepcije o strankama, a onda i pojedinih izbornih kampanja.

Da li se kampanje danas dobijaju na mrežama?
Zavisnosti od ideologije, programa i ponude stranke definišu se i pojedine grupe javnosti kojima se stranke primarno obraćaju. Na primer, ukoliko se obraćate mlađima (učenicima i studentima) sa svojom ponudom uticaj društvenih medija, a i interneta kao kanala postaje dominirajući i presudan… iako je jasno kako se komunikacija uopšteno sve više integriše u razne oblike te da postaje sve više interaktivna čime društvene mreže postaju jako važne zbog svoje brzine, interaktivnosti i mogućnosti dobrog targetiranja.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!