Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sredu 17. jun sa početkom u 18h na temu „Politički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„.
U toku webinara razgovaraće se o tome koje komunikacijske poruke nam šalju aktuelne političke kampanje u Srbiji i Hrvatskoj; jasnoća i preciznost političke komunikacije; koji kanali komunikacije su najefikasniji; koliko su kreativni politički slogani; da li se u 2020. izbori dobijaju na društvenim mrežama; šta advertising može da uradi za politiku.
Na ove i brojne druge teme govoriće:
Marko Marjanović, Digital & Creative Head, Ovation BBDO, Srbija
Kamilo Antolović, vlasnik agencije K&K promocije i sudski veštaci za oglašavanje, Hrvatska
Boris Eftimovski, osnivač, Marketing365, Severna Makedonija
Moderator webinara biće Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.
Ako ste propustili prethodne #AdCast-e, videi su dostupni ispod: