Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče sedmi po redu #AdCast webinar na temu „Politički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje“.
U okviru webinara razgovaralo se o tome koje komunikacijske poruke nam šalju aktuelne političke kampanje u Srbiji, Severnoj Makedoniji i Hrvatskoj; jasnoća i preciznost političke komunikacije; koji kanali komunikacije su najefikasniji; koliko su kreativni politički slogani; da li se u 2020. izbori dobijaju na društvenim mrežama; šta advertising može da uradi za politiku.
Zaključak webinara je da bi političari i stranke trebali više da osluškuju potencijalne birače, ali i uvažavaju mišljenja komunikacionih i marketing stručnjaka prilikom kreiranja predizbornih kampanja. Pored toga, panelisti su se složili da političari treba da komuniciraju svoje poruke i programe kontinuirano, a ne samo pred izbore. S druge strane, očekuje se od komunikacionih stručnjaka da mnogo češće razgovaraju na temu političkog marketinga, kao i da edukuju tržište i političare na ovu temu.
Ceo webinar pogledajte u videu ispod:
Na ove i brojne druge teme govorili su:
Marko Marjanović, Digital & Creative Head, Ovation BBDO, Srbija
Kamilo Antolović, vlasnik agencije K&K promocije i sudski veštaci za oglašavanje, Hrvatska
Boris Eftimovski, osnivač, Marketing365, Severna Makedonija
Moderator webinara bila je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža