#AdCast: Pauza za event industriju nije strategija!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče osmi po redu #AdCast webinar na temu „Event industrija – kako dalje?“.

U okviru webinara razgovaralo se o tome u kom smeru će se razvijati event industrija u narednom periodu; da li su virtuelni događaji budućnost; da li će BTL agencije preživeti 2020; šta su rešenja; kako se transformisati i opstati; šta će se dešavati sa strukovnim, sportskim događajima, koncertima itd.

Zaključak webinara je da ne mogu baš sve vrste događaja da imaju svoje kvalitetno online izdanje, kao i da će ljudima uvek trebati doživljaj i iskustvo koje nude isključivo offline eventi. Panelisti su se složili da je neophodna transformacija event industrije, ali i da na krizu gledamo kao priliku i iz nje izvučemo pouke. Pauza nije strategija i organizatori događaja bi trebali da iskoriste nove tehnologije i platforme za organizaciju virtuelnih događaja koje su im na raspolaganju.

Ceo webinar pogledajte u videu ispod:

Na ove i brojne druge teme govorili su:
Miro Antić, Partner, M2Communications, Srbija
Nikola Vrdoljak, Partner, 404 i direktor programa Weekend Media Festivala, Hrvatska
Jelena Milašinović, PR Manager, Beogradska filharmonija
Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group

Moderator webinara bila je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari