Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#AdCast: Još je rano da se donesu konkretne strategije kako dalje!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?. Tim povodom razgovarali smo sa Zoranom Zdraveskim, Executive Directorom agencije Direct Media United Solutions (Severna Makedonija) i jednim od panelista.

U kojoj meri su ekonomske mere Vlade Makedonije zaista pomoć kreativnoj industriji?
Prvi talas mera isto kao i da nije bio. Bilo je dosta uslova da se uzme neki kredit, koji bi trebalo da bude vraćen nakon krize i bio je namenjen samo za industrije koje su bile najdirektnije pogođene.

Šta nas očekuje u post-kovid periodu i šta možemo da uradimo kao struka da što bezbolnije izađemo iz krize?
Ono što mislim da kao struka nakon krize treba da uradimo jeste da radimo sve više i više na komunikaciji sa klijentima, da imamo što više lične kontakte i sastanke, da razumemo izazove sa kojima se klijenti suočavaju, da još dublje razumemo njihov core business i da pokušamo da prebrodimo krizu zajedno. Pored toga, da nastavimo sa edukacijom, da je još intenziviramo, kako bi pomogli marketing sektorima kompanija da se dodatno razviju i unaprede i tako zajedno da produžimo napred. Navike konzumiranja medija i potrošačke navike će se svakako promeniti kod značajnog dela populacije. Period koji sledi biće ključan za određivanje u kom smeru bi trebalo da krenemo. Analize se rade, ali još je rano da se donesu neke konkretne strategije kako dalje.

Nakon završetka ograničenja kretanja, dobro bi bilo da se uradi jedno kvalitetno istraživanje na celoj teritoriji ex-Yu, kako bi imali pretstavu kako je Covid-19 uticao na ljude, na njihove navike, kako se promenio način konzumiranja medija i izvora informisanja, da li se vraćaju ljudi na stare navike, koje su razlike od zemlje do zemlje i koji je razlog tih razlika. Ovi podaci bi nama, komunikacijskim agencijama, bili od velike pomoćo kako bi znali kako i gde da usmerimo naše klijente i njihove kampanje.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!