Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#AdCast: Iskoristite snagu svih dostupnih kanala maksimalno!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Sedmi webinar zakazan je za sutra 17. jun sa početkom u 18h na temuPolitički marketing – komunikacijska analiza predizborne kampanje„. Tim povodom razgovarali smo sa Markom Marjanovićem, Creative & Digital Head u agenciji Ovation BBDO, koji je jedan od panelista.

Na koji način advertising industrija može da pomognu političarima u komunikaciji sa biračima?
Mi advertajzeri smo najsličniji frizerima. Klijenti dolaze kod nas sa nekim svojim željama, a mi pokušavamo to što su oni zamislili da pretvorimo u frizuru. Uzimajući u oblik sve okolnosti. E sada, koliko nas je i ovaj period karantina naučio, ljudi mogu i sami da se šišaju. Samo je pitanje kako to na kraju izgleda. Moj frizer kaže da je prvih mesec dana po popuštanju mera samo popravljao frizure ljudi koji su sami sebe „ojarcali“. Kod nas je trend da se najbolji političari najbolje razumeju u sve. Od ekonomije, preko razvoja, do vojske i pandemija. Sve je njihov teren. Zato mislim da bi političari mogli najviše da nauče od naših klijenata, koji znaju kada im je potrebna pomoć. Kada znaju gde njihovo znanje prestaje i da za najbolje rezultate treba pozvati profesionalca. A kao što uvek kažem kada govorim nešto za Marketing mrežu, moj savet svima je da gledaju reklame. Domaće, regionalne, strane… Najbolje se uči tako što se gledaju najbolji primeri. Tako ćete pomoći sebi.

Da li se kampanje danas dobijaju na mrežama?
Kažu da je Donald Tramp prethodne izbore dobio na Tviteru. Što je možda tačno, ali to nije cela istina. On je iskoristio Tviter kao mesto gde će iznositi svoje stavove, konstantno, a svi ostali mediji su te stavove prenosili. Tramp je jednu društvenu mrežu pretvorio u konferenciju za štampu koja se nikada ne završava. Pobedio je uz pomoć mreža. U našem slučaju, nije baš ni potpuno jasno šta znači „pobediti“. Ako je pobeda preći cenzus od 3%, onda to možda može da se pređe i samo sa dobrim proizvodom. Nisu potrebne ni mreže. Moji prijatelji će često reći da je nešto toliko dobro da mu ne treba reklama. Ali ako je cilj mali, onda je i pobeda takva. Preporuka za sve, bar sa moje strane, će uvek biti integrisane komunikacije. Iskoristiti snagu svih dostupnih kanala maksimalno.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!