Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#AdCast: Čeka nas recesija!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?. Tim povodom razgovarali smo sa Danielom Ackermannom, CEO agencije Degordian i jednim od panelista.

U kojoj meri su ekonomske mere Vlade Hrvatske zaista pomoć kreativnoj industriji?
Mere su dobre kratkoročno. Agencijama je glavni trošak radna snaga i ovim se smanjuje pritisak na taj trošak što svakako pozdravljam. Ipak, ovo traje samo tri meseca što će brzo proći. Recesija će trajati nakon, bojim se i mnogo nakon. Prihodi će ostati niži, a mera neće biti. Tu svaka agencija mora biti dovoljno mudra da nađe neki model prosperiteta u eko-sistemu recesije.

Šta nas očekuje u post-kovid periodu i šta možemo da uradimo kao struka da što bezbolnije izađemo iz krize?
Čeka nas recesija. Pritisak na efikasnost, cenu, promene, nove modele. Biće teško, neke agencije će propasti, neke agencije će oslabiti, ljudi će ostati bez posla. Ipak, i recesija je razdoblje kada ima stvari koje rastu i koje padaju. Najbolji primer je upravo Degordian. Degordian je nastao 2009. u žarištu poslednje recesije, tada je ostvarivao najveći rast i došao do regionalne grupe od 200 ljudi. Tako i danas, verujem da će za napredne, merljive, efikasne i transparentne modele itekako biti prostora.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!