today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

AdAge: UM medijska agencija godine

Agencijska mreža UM proglašena je za Medijsku agenciju godine prema godišnjoj listi specijalizovanog magazina i portala AdAge.

Prema svim pokazateljima, od prihoda, broja novih klijenata, kampanja, učešća na pičevima, agencijska mreža UM bila je bolja od konkurencije. U turbulentnim vremenima UM je, naglašava Ad Age, znao zadržati svoje klijente i osvojiti nove, značajno investirajući u podatke i svoje alate između ostalih i u Business Analytics Engine, s jedne i kreativnost u iznalaženju optimalnih rešenja u planiranju i zakupu medija s druge strane. UM je 2015. godine pobedio na pičevima za Coca-Cola, Johnson & Johnson, značajno uvećavajući broj novih klijenata. Saradnja sa dugogodišnjim, kao i novim klijentima rezultirala je sa povećanjem prihoda od čak 15 odsto. Stalnim unapređenjem postojećih usluga koje UM svakodnevno nudi svojim klijentima, kao i razvojem novih pre svega u oblasti digitalnih usluga i sadržaja, ekonometrije, medija planiranja i zakupa medija, UM je uspeo da održi vodeću poziciju među medijskim agencijama.

Globalnom uspehu doprinele su i agencije UM koje posluju u jugoistočnoj Evropi u okviru I&F McCann Grupe. Tako je agencija UM pre dve godine započela saradnju za kompanijom L’Oréal na osam tržišta regiona, dok su za avio kompaniju Air Serbia osmišljene i ralizovane pojedine kampanje na čak 16 evropskih tržišta. Pored njih UM u regionu jugoistočne Evrope već ima dugogodišnju uspešnu saradnju sa kompanijama kao što su Coca-Cola, Carslberg Srbija, Delhaize Serbia i druge.

“Veliko je zadovoljstvo biti prepoznat kao najuspešniji u industriji koja je prilično konkurentna. Posebno me raduje saznanje da smo prepoznati od strane velikih oglašivača sa kojima i UM u Srbiji i našem regionu sarađuje. Veliko iskustvo i predanost svom poslu se uvek isplati. Dobro je biti UM!“ kaže Biljana Kolaković, regionalna direktorka Universal Media.

UM Zagreb godinama se po ostvarenom prometu ubraja među najuspešnije agencije koje posluju u Hrvatskoj.
„Zaista se ponosimo da smo kao deo svetske UM mreže uspeli da doprinesemo globalnom uspehu“, izjavio je za ovu priliku Mario Lovrić, direktor UM i dodao: „Kao i naše kolege na svetskom nivou uspeli smo u 25 godina poslovanja u Hrvatskoj zadržati značajan deo tradicionalnih i osvojiti nove klijente stalnim ulaganjem u nove alate i edukaciju zaposlenih. Povezanost na regionalnom i svetskom nivou omogućava nam kako trajan i sistemski prenos znanja tako i sagledavanje putem najuspešnijih poslovnih slučajeva najbolje svetske prakse koju primenjujemo u svom svakodnevnom poslovanju.“

Ovo je postignuto pre svega progresivnim odnosom prema medijima i sve većom personalizacijom. Moderan potrošač postao je akter u građenju brendova kroz svoju aktivnost na društvenim medijima. Više nije dovoljno biti inovativan i zanimljiv, već je potrebno dopreti do potrošača. Što više potrošači imaju pristupa informacijama, manje vremena provode po¬svećeni nekoj temi i ona je time i manje vremena relevantna potrošačima. Zapravo, sve je u tome da se otkrije i iskoristi taj kratak momenat relevantnosti.

Deril Li, global CEO UM-a ističe da je posao medijske agencije da kreira specijalne medijske momente za pravog potrošača u pravo vreme, od velikih, epohalnih ili malih, svakodnevnih momenata kako bi došli do njegove pažnje i brendovi bili relevantni kod potrošača i dodaje: „Moramo da znamo kad je sezona alergija i kad neko kine, da bi mu u realnom vremenu ponudili rešenje“.

Za to su potrebni podaci, iskustvo, ekspretiza, intuicija i kreativnost da bi se otkrio, „targetirao“ taj momenat, a UM agencije širom sveta poseduju talentovane profesionalce, ekspertizu, inovativne alate i strateški pristup za „targetiranje“ pravog momenta.

Svetska agencijska mreža UM ima preko 4.800 zaposlenih u 151-oj agenciji koje posluju u 127 zemalja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!