Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

AdAge: Očekuje se rast medijskih budžeta na globalnom nivou za 3,6%!

SVET – AdAge objavio je nedavno najnoviju analizu globalnog i američkog tržišta oglašavanja pod nazivom „Marketing Fact Pack 2019“.

Prema prognozama agencije Zenith, u 2019. godini u Americi ukupni medijski budžet (uključujući i internet) iznosiće oko 210 milijardi dolara, što je povećanje za 2,9% u odnosu na 2018. Na internet oglašavanje u ovoj godini biće utrošeno oko 87 milijardi, što je povećanje od 11,5%, dok će za TV biti izdvojeno nešto više od 67 milijardi dolara, odnosno za 1,4% manje nego u prošloj godini. Štampani mediji zabeležiće smanjenje budžeta za oko 8%, dok će najmanje novca biti uloženo u outdoor oglašavanje oko 11 milijardi dolara.

Kada je u pitanju prognoza na globalnom nivou, agencija Group M objavila je da je očekivana medijska potrošnja na globalu oko 563 milijardi dolara, što je povećanje od oko 3,6% u odnosu na 2018. Najviše novca biće izdvojeno za internet oglašavanje oko 235 milijardi i TV 203 milijarde dolara. I na globalnom nivou štampani mediji zabeležiće pad od oko 6%, a najmanje novca biće utrošeno za spoljno oglašavanje.

Prema izveštaju Group M, na globalnom nivou, najveće tržište oglašavanja je Amerika koja učestvuje sa oko 35,4% u ukupnom globalnom budžetu, zatim Kina 16,5%, Japan 8,1%, Velika Britanija 4,9% i Nemačka 3,6%. Sve navedene države beležiće rast medijskih budžeta u 2019. a najveće povećanje biće u Kini 5,5% i Velikoj Britaniji 4,8%.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!