today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

AdAge: Marketing Fact Pack 2019

SVET – AdAge objavio je nedavno najnoviju analizu globalnog i američkog tržišta oglašavanja pod nazivom „Marketing Fact Pack 2019“.

Analiza je pokazala da će Group M (WPP), Magna (Interpublic) i Zenith (Publicis), na američkom tržištu, u proseku uvećati potrošnju za oglašavanje u ovoj godini za 2,5%, što je manje u odnosu na 2018. kada je taj procenat iznosio 4,8%. Na globalnom nivou ove grupacije agencija uvećaće potrošnju u 2019. za 4,1% u odnosu na 5,3% u 2018.

Najveći oglašivač u Americi u 2017. godini bila je osiguravajuća kuća Geico čiji je budžet za medije iznosio oko 1,4 milijarde dolara, zatim sledi Verizon 943 miliona, i Ford sa utrošenih 894 milona dolara.

AdAge je objavio i listu 25 najvećih oglašivača u Americi, među kojima su, između ostalih, Comcast, P&G, AT&T, Amazon, General Motors itd. Na globalnom nivou najveću oglašivači su Samsung, P&G, Loreal, Unilever, Nestle itd.

Najveći oglašivač u auto industriji u Americi je General Motors, od ritejlera Amazon, restorana McDonalds, lične higijene Loreal, kućnih proizvoda Tide (P&G), osiguranja Geico, kreditnih kartica American Express, bezalkoholnih pića Coca-Cola i piva Anheuser-Busch InBev.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!