SVET – AdAge objavio je nedavno najnoviju analizu globalnog i američkog tržišta oglašavanja pod nazivom „Marketing Fact Pack 2019“.
Analiza je pokazala da će Group M (WPP), Magna (Interpublic) i Zenith (Publicis), na američkom tržištu, u proseku uvećati potrošnju za oglašavanje u ovoj godini za 2,5%, što je manje u odnosu na 2018. kada je taj procenat iznosio 4,8%. Na globalnom nivou ove grupacije agencija uvećaće potrošnju u 2019. za 4,1% u odnosu na 5,3% u 2018.
Najveći oglašivač u Americi u 2017. godini bila je osiguravajuća kuća Geico čiji je budžet za medije iznosio oko 1,4 milijarde dolara, zatim sledi Verizon 943 miliona, i Ford sa utrošenih 894 milona dolara.
AdAge je objavio i listu 25 najvećih oglašivača u Americi, među kojima su, između ostalih, Comcast, P&G, AT&T, Amazon, General Motors itd. Na globalnom nivou najveću oglašivači su Samsung, P&G, Loreal, Unilever, Nestle itd.
Najveći oglašivač u auto industriji u Americi je General Motors, od ritejlera Amazon, restorana McDonalds, lične higijene Loreal, kućnih proizvoda Tide (P&G), osiguranja Geico, kreditnih kartica American Express, bezalkoholnih pića Coca-Cola i piva Anheuser-Busch InBev.