Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ad Net Zero – globalni odgovor oglašivačke industrije na klimatsku krizu

SVET – Lideri najvećih globalnih kompanija i strukovnih udruženja i organizacija, pre mesec dana na festivalu Cannes Lions, predstavili su nameru da će iskustva iz Velike Britanije, gde je inicijativa „Ad Net Zero“ zaživela u novembru 2020., preneti na sva veća svetska tržišta, a pre svega na SAD i države EU.

Akcijski plan Ad Net Zero uključuje pet koraka na putu do „zelenog oglašavanja“ do 2030. te obavezu da će moć advertisinga koristiti za osveštavanje potrošača i podsticanje bržeg prelaska na održive proizvode i usluge.

Juče su u Kanu, svoje članstvo globalnoj inicijativi potvrdile velike međunarodne agencijske mreže: Dentsu International, Havas, Interpublic Group, Publicis Group i WPP, zatim Unilever, globalne tehnološke i medijske kompanije Google, Meta, Sky i strukovne organizacije ANA, 4A’s, WFA, IAB, EACA, Voxcom i IAA.

Više informacija na sajtu https://adnetzero.com/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!