SVET – Lideri najvećih globalnih kompanija i strukovnih udruženja i organizacija, pre mesec dana na festivalu Cannes Lions, predstavili su nameru da će iskustva iz Velike Britanije, gde je inicijativa „Ad Net Zero“ zaživela u novembru 2020., preneti na sva veća svetska tržišta, a pre svega na SAD i države EU.
Akcijski plan Ad Net Zero uključuje pet koraka na putu do „zelenog oglašavanja“ do 2030. te obavezu da će moć advertisinga koristiti za osveštavanje potrošača i podsticanje bržeg prelaska na održive proizvode i usluge.
Juče su u Kanu, svoje članstvo globalnoj inicijativi potvrdile velike međunarodne agencijske mreže: Dentsu International, Havas, Interpublic Group, Publicis Group i WPP, zatim Unilever, globalne tehnološke i medijske kompanije Google, Meta, Sky i strukovne organizacije ANA, 4A’s, WFA, IAB, EACA, Voxcom i IAA.
Više informacija na sajtu https://adnetzero.com/