today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

AcademIAA Open Days

AcademIAA ove godine otvara vrata zainteresovanima za bolje upoznavanje ovog koncepta edukacije i omogućava im da odslušaju predavanja stručnjaka u oblasti istraživanja, kreative i digitala.

IAA Serbia treći put zaredom, od 7. septembra do 14. decembra, organizuje svoj edukativni program AcademIAA, koji je ove godine upisalo 35 polaznika. Oni su u prilici da svakog petka i subote prate predavanja u okviru 7 modula: Biznis, Istraživanje, Kreativa, Digital, Inovacija, Mediji i All Stars. Preko 70 predavača, profesionalaca iz zemlje i regiona, više od 100 radnih sati, interaktivnost i dinamičnost, dobra atmosfera su ono što čine AcademIAA-u jedinim ovakvim programom na ovim prostorima.

Kao i ranijih godina, AcademIAA otvara vrata za one koje dosad nisu upisali program (AcademIAA Open Days), ali nameravaju da to urade u narednom periodu, kao i za one koje bi hteli da odslušaju predavanja eminentnih stručnjaka u okviru različitih modula.

Modul ISTRAŽIVANJE otvara vrata 26. oktobra, a predavanja će održati Bogdan Mijović, Co-Founder (mBrainTrain) i Mina Bogosavljević Jovanović, Insights Director (EyeSee).

Drugi otvoreni dan zakazan je za 3.novembar i Modul KREATIVA. Iskusni kreativci iz zemlje i regiona govoriće o najzanimljivijim kampanjama, situacijama i izazovima sa kojima su se suočavali: Davor Bruketa, Creative Director (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska); Slavimir Stojanović, Designer (Futro); Vasilije Ćorluka, Creative Director (Saatchi & Saatchi Skoplje); Svetlana Ćopić, Creative Director (Block & Roll).

Modul DIGITAL otvoriće svoja vrata 17. novembra i odgovoriti na mnoga pitanja aktuelna za sve koje se bave komunikacijama. U ulozi predavača i panelista naći će se: Vladimir Zarić, Head of Digital (Leo Burnett); Aleksandar Ugljevarević, Legal&Policy Committee (IAB Serbia); Mihailo Ponjavić, Sales Director (Ringier Axel Sprenger); Ana Marković, Digital Advertising Manager (Adria Media); Marko Mudrinić, Managing Director (Netokracija Serbia); Ivana Radovanović, Founder&CEO (Mogujatosama).

Prijave su otvorene do 24. oktobra na sajtu http://academiaa.rs

Cena kotizacije po jednom otvorenom danu za članove IAA je 40 eur u dinarskoj protivrednosti, za studente 30, a za one koji ne pripadaju ovim dvema kategorijama potencijalnih polaznika, 50 eur u dinarskoj protivrednosti.

AcademIAA okuplja vrhunske profesionace na strani predavača i u okviru IAA Worldwide smatra se jednim od tri najkvalitetnija i najsadržajnija edukativna projekta. Sve o IAA Serbia možete naći na sajtu http://www.iaa.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!