Svi zainteresovani da pohađaju IAA program edukacije – AcademIAA, mogu da apliciraju po nižim cenama do kraja današnjeg dana. Oni koji prođu selekciju biće u mogućnosti da prate predavanja više od 70 predavača, koje je IAA okupio sa namerom da polaznicima pruži sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije.
Pre dve nedelje objavljena je informacija da će na jesen početi AcademIAA, tromesečni program edukacije, koji organizuje srpski ogranak International Advertising Association.
Program je podeljen u pet modula – biznis, kreativa, digital, istraživanje i mediji, ali sadrži i deo pod nazivom All Stars u okviru kojeg će se pojaviti profesionalci sa najdužim stažom i najdinamičnijim karijerama poput Lazara Džamića, Miše Lukića, Ivana Stankovića, Branimira Brkljača, itd.
Budući da je broj polaznika ograničen (30), kandidati će proći selekciju u dva koraka: CV i motivaciono pismo, online testiranje. Pristigli materijal će pregledati IAA komisija. Prema rečima organizatora, interesovanje je veliko jer već godinama unazad ovakav program nije postojao u Srbiji.
Ne postoje demografska ograničenja kada su polaznici u pitanju, program je otvoren za student i zaposlene sa nekoliko godina iskustva. Potrebno je bazično poznavanje marketinga. Program se održava od 2. septembra do 10. decembra, petkom popodne i subotom preko dana. Early Bird kotizacije iznose od 400 do 500 evra u zavisnosti da li je kandidat student, član IAA, odnosno Young Professionals sekcije.
Više informacija na: www.academiaa.rs