Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gorak kao „ostaćemo prijatelji“!

SCH Ostacemo Prijatelji TW [Backlight 4x3m]Agencija McCann Beograd godinama ima zadovoljstvo da osmišljava i realizuje kampanje za Schweppes, brend koji je u celom svetu prepoznat kao elegantan, moderan i duhovit, a čije reklame često prevazilaze komercijalnu svrhu i postaju prava mala umetnička dela.

Zahvaljujući uspešnim kampanjama za naše tržište The Boss i The Best Man, agencija je stekla poverenje klijenta i dobila zadatak da osmisli i realizuje kreativna rešenja za 23 tržišta širom Evrope. Prošle godine McCann Beograd snimio je serijal originalnih kratkih spotova, baziranih na internacionalnoj Schweppes kreativnoj platformi „Za muškarce, ne za dečake“ i „Za žene, ne za devojke”, koji su naišli na odličan prijem kod publike širom Evrope.

Ono što je publika prepoznala jesu zanimljivi i tačni „insajti”, male ali precizne životne istine koje odrasli ljudi proživljavaju i sa kojima se lako identifikuju. Kampanja ističe ono što i sam brend predstavlja. Schweppes je iskusan, elegantan, pametan i duhovit, ali sa druge strane ponekad i oštar, rezak i gorak.

Ove godine snimljena su još četiri TV spota, od kojih dva, Heart i The night is young, publika ima priliku da vidi na domaćim TV stanicama.

Ovogodišnjoj kampanji podršku pruža i originalni digital content, kratki i intrigantni video klipovi koji se nalaze na društvenim mrežama ne samo u Srbiji, već i na ostalim tržištima regiona. Tim agencije McCann Beograd posebno je ponosan što je i deo kampanje baziran na adaptaciji internacionalnih vizuala – bilborda, oglasa i slično, zahvaljujući duhovitim, oštrim i neočekivanim tekstovima, izazvao značajno interesovanje i pozitivne reakcije publike.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!