Društvo Srbije za odnose s javnošću u sredu 18. marta od 18 časova u prostorijama In Centra (Cara Lazara 5-7, Beograd) organizuje predavanje na temu „Kako da PR & SEO rade zajedno?“. Predavanje će održati dr Nataša Krstić, docent na Fakultetu za medije i komunikacije Univerziteta Singidunum.
U prošlosti, SEO (optimizacija sajta na internet pretraživačima), kreiranje sadržaja (content marketing) i odnosi s javnošću (PR) posmatrani su kao zasebne veštine, koje su nudile različita rešenja. Kao rezultat učestalosti procesa ažuriranja Google algoritma (Pingvin i Panda), pojavila se potreba za njihovom sinergijom. SEO i PR danas imaju gotovo identične ciljeve: da podignu kvalitet sadržaja sajta, koji Google bogato nagrađuje visokom prirodnom pozicijom sajta na internet pretraživaču, kao znak poverenja koji će uticati na privlačenje posetioca, zainteresovati i angažovati ciljnu publiku – među kojima su i novinari.
Više informacija na sajtu DSOJ.