Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

PRofesionalci ključan izvor informacija za medije!

Čak 71,4 odsto predstavnika medija, o poslovanju kompanija, informiše se putem veb sajtova i internet pretraživača, pokazala je anketa sa novinarima sprovedena u susret prvom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Takođe, više od 90 odsto anketiranih novinara prvo kontaktira PR menadžera kompanije kada obrađuje određenu temu, uprkos tome što se kao najefikasniji put za dobijanje odgovora na određena pitanja pokazalo direktno kontaktitranje sagovornika, što je potvrdilo više od 70 odsto anketiranih.
Čak 42,8 odsto ispitanika, o poslovanju kompanije, informiše se iz materijala koje plasiraju PR agencije, a za 71,4 odsto ispitanih kvalitet informacija koje dobijaju predstavlja ključni benefit u saradnji sa PR agencijama.
Anketa među novinarima sprovedena je kako bi se prikupile informacije o stavovima predstavnika sedme sile prema PR stručnjacima. Rezultati ankete će, pored velikog broja drugih tema iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija, biti predstvaljeni na interaktivnom B2B forumu – IZAZOV 2015, koji 25. i 26. februara u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu organizuje portal Marketing mreža. Centralne teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, stanju na tržištu marketinških komunikacija i medija zemalja u regionu, kao i tenderima, odnosno pitchevima za angažman agencija i očekivanjima klijenta od agencija za uloženi novac.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz interaktivne radionice. Svoje studije slučaja agencijama, tokom radionica, predstaviće kompanije: Toyota, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Shopping Centar), Bambi, Eurobank, hotel Radisson Blu Old Mill i Registar nacionalnog internet domena Srbije. Na forumu IZAZOV 2015 biće predstavljeni i najnoviji rezultati istraživanja stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.

Više informacija na: https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

OBRAĐIVANJE TEME grafikon

PUT DO ODGOVORA OD PR grafikon

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!