Sektor analiza medijskog sadržaja kompanije Ninamedia uradio je monitoring naslova dnevnih štampanih medija u Srbiji za 2014. godinu i došao do rezultata koji pokazuju koje reči najčešće koriste mediji kada se obraćaju čitaocima.
Najčešća reč koju su u osnovnom obliku mediji koristili u naslovima tekstova je SRBIJA sa preko 15 hiljada pojavljivanja. Sledeća, BEOGRAD, beleži tri puta manje, ali govori i o tome je Beograd prisutan u medijima daleko ispred ostalih gradova zbog svoje administrativno političke i kulturne uloge u Srbiji.
MILION je sledeća zanimljiva reč i prednjači u ekonomskim pojmovima, a odmah iza je EVRO.
U naslovima se češće pominje EVROPA (sa pojmom EU) nego RUSIJA. Od ostalih geopolitičkih pojmova, KOSOVO ima nešto više pominjanja od HRVATSKE, dok pojam ALBANIJA ima duplo manje, a pojam AMBASADA više pominjanja od pojma AMERIKA (bez pojma SAD).
Više informacija pronađite u prezetaciji ispod.
Za obradu su preuzeti svi naslovi iz klipinga Ninamedije za 2014. godinu u dnevnim štampanim medijima (14), i to: 24 sata, Alo, Blic, Danas, Dnevnik, Informer, Kurir, Narodne novine – Niš, Naše novine, Politika, Privredni pregled, Sport, Sportski žurnal, Večernje novosti. Nisu prikazani veznici, brojevi, interpunkcijski znaci i reči bez većeg značenja, van konteksta u kojem se nalaze.