Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Ono što gledamo već duže vreme, a što mogu da nazovem disclaimer trendom nastaviće se i u 2015. godini. To je trend koji u svemu, pa i u našoj struci odavno uzima maha – odricanje od svake odgovornosti, razuma, znanja i planiranja. Trend apsolutne improvizacije i apsurdnih pokušaja da se ni od čega stvori nešto, da se pod parolom – inovativno i kreativno, podvede sve na šta se nije na vreme utrošilo ni znanje ni novac. Komunikacije, a posebno tržišne, biće i dalje moneta za potkusurivanje i utočište mnogima koji svoje uhlebljenje nisu našli u nekim drugim, možda egzaktnijim oblastima. Takav trend dovešće do daljeg porasta broja različitih eksperata i one man show agencija. Niti čudi niti iznenađuje – kakvo tržište takve i komunikacije. Ipak, sigurna sam da pobedu odnose oni koji će imati snage i hrabrosti da se suprotstave ovim apsurdima i odole onim i onakvim kompromisima koji devalviraju i profesionalne i moralne aspekte struke. Kako u agencijama, tako i u kompanijama i institucijama.“ Nataša Pavlović Bujas, direktorka, Blumen Group
„Glavni izazov struke u 2015. godini biće prihvatanje mogućnosti, što nisu samo veb sajtovi i Fejsbuk stranice, koje digitalni kanali komunikacije omogućavaju, a na tragu realnosti da su građani Srbije mahom, a potrošači praktično svi, već odavno digitalizovani.“ Miloje Sekulić, E-PR i suosnivač, Homepage
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/
korisno