Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Naslovnica Cosmopolitana u znak protesta protiv „ubistva iz časti“

SVET – Agencija Leo Burnett dizajnirala je šokantnu naslovnicu Cosmopolitana u znak protesta protiv „ubistva iz časti“. Ova naslovnica prikazuje ženu koja se guši u plastici… Naime, 2004. godine, 17-godišnja devojka britansko-pakistanskog porekla po imenu Shafilea Ahmed ugušena je, a ubili su je njeni roditelji, pred njenom braćom i sestrama, nakon što je odbila da pristane na ugovoreni brak.
Naslovnica će se pojaviti u ograničenom tiražu u februarskom broju časopisa Cosmopolitan u Velikoj Britaniji, kako bi se podigla svest o takozvanim „ubistvima iz časti“. Leo Burnett Change, divizija stručno posvećena društvenim promenama, dizajnirala je ovu naslovnicu, koji ima plastičnu kesu preko slike žena koja se guši u plastici. Ovo je deo kampanje Karma Nirvana, koja u Velikoj Britaniji pomaže žrtvama nasilja iz časti.
Kampanja uključuje i online film, u kojem se prikazuje izvlačenje u plastiku umotane žene, što znači oslobađanje žena od nasilja.

Izvor: AdWeek

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!