Od 4. decembra pa u narednih mesec dana korisnici Fejsbuka i interneta, sa naglaskom na one na Američkom kontinentu ka kojima je usmerena njena promocija, imaće priliku da se oprobaju u igri “Roll The Dice” koja ih zabavlja, uči o turističkim destinacijama u Evropi i daje im mogućnost da osvoje povratnu avionsku kartu i da posete Evropu.
Cilj ove igre kojoj se pristupa preko veb sajta na adresi rollthedicegame.com ili Fejsbuk aplikacije u stvari je promocija Evrope kao turistièke destinacije na tržištima SAD, Kanade i Brazila. Nastala je u protekla tri meseca u Novom Sadu na osnovama Strategije o razvoju turizma EU, u skladu sa ciljevima Evropske komisije kao jedan od projekata Evropske turističke komisije.
Međunarodni javni tender za izradu ove igre optimizovane za desktop, tablet i mobilne uređaje raspisan je letos, a u snažnoj konkurenciji digitalnih i drugih marketinških agencija iz i van EU osvojila ga je novosadska digitalna agencija Homepage. Povodom ovog uspeha, Nikola Sologub, direktor agencije Homepage, rekao je: „Iako se rad za EU dobrom delu stanovništva naše zemlje čini nedostižnim, u praksi se pokazuje drugačije. Postoje brojne internet lokacije sa spiskovima aktuelnih tendera u EU. Istina, potrebno je uložiti napore u pretragu, odabir adekvatnih tendera i pisanje atraktivnih ponuda. Iskustvo u radu sa velikim kompanijama na domaćem tržištu pruža dovoljno znanja i sistemski pristup za akviziciju klijenata u zapadnoj Evropi. Mi u Srbiji imamo dobre stručnjake i ozbiljnu cenovnu konkurentnost, što uz pomenute napore predstavlja dobitnu kombinaciju.“.
Učesnici u igri “Roll The Dice” određuju koliko dana žele da putuju Evropom a njihove nasumične trase kreiraju se kao posledica bacanja virtuelnih kockica koje ih vode na više od 100 lokacija kojima su prestonice i neki od najlepših evropskih gradova, i oni van EU. Na svakoj lokaciji oni mogu da pogledaju galeriju fotografija, pročitaju opis grada da igraju kviz, ali i da kreiraju virtuelnu razglednicu iz tog grada i podele je na svom Facebook, Twitter i Pinterest profilu. Svojom aktivnošću uvećavaju osvojene bodove i povećavaju mogućnost da dobiju nagradu. Od gradova u Srbiji Evropska turistička komisije se odlučila da predstavi Niš i Beograd, a svi gradovi mogu da se virtuelno posete i ako kockice ne padnu na njih pa je time ovo i jedna velika interaktivna i multimedijalna turistička karta Evrope sa prikazom najzanimljivijih destinacija.
