Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacija – važna menadžerska veština za postizanje cilja

Osnivač i direktorka agencije za tržišne komunikacije Blumen Group Nataša Pavlović Bujas održala je predavanje pod nazivom „Komunikacija – važna menadžerska veština za postizanje cilja“ na XI Forumu hotelijera u Privrednoj komori Srbije. Ona je pred velikim brojem predavača sa fakulteta, vlasnika i menadžera hotela, menadžera prodaje i marketinga, istakla značaj kvalitetne interne komunikacije, ali i poznavanja velikog broja kanala i alata i sprovođenje integrisane komunikacione strategije.
„Želite da sve zainteresovane javnosti imaju povoljnu sliku o vašem hotelu, kompaniji ili organizaciji?! Onda se okrenite svojim saradnicima – zaposlenima u svojoj firmi. Postarajte se da budu informisani i zadovoljni, jer oni su pravi ambasadori vašeg rada. Svaku firmu definišu mišljenja i priče ljudi koji u njoj rade“, istakla je Nataša Pavlović Bujas.
Ona je dodala da se realnost u kojoj radimo i komuniciramo izmenila, ali da je ta promena zapravo izazov i šansa, a ne problem, kako su neki skloni da je tumače. „Radio, televizija i štampa nikada neće nestati i nema medija koji će ih sasvim potisnuti. Ali, verujem da nam je svima jasno da internet polako, ali sigurno preuzima primat u informisanju i komunikaciji. Pametno korišćenje korporativnih online naloga je velika prilika da promovišete i učinite vidljivijom svoju kompaniju, kao i da stvorite odnos poverenja i lojalnosti sa klijentima“, objasnila je direktorka Blumen Grupe. Ona je posavetovala prisutne da integrišu komunikacione procese u svojim kompanijama, tako da budu dosledni i fokusirani na iste ciljeve. „Uspešni ste onoliko koliko su integrisane vaše komunikacije“.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!