Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Jeremy Ettinghausen danas na Belgrade Design Week!

Sigurno ste mnogo puta čuli slogan “Vorsprung durch Technik” („Napredak kroz tehnologiju“) u reklamama za Audi. Slogan je proslavio ovog proizvođača automobila i istovremeno označio početak svetskog uspona londonske kreativne agencije BBH koja ga je osmislila.
Kreativni direktor i partner u agenciji, Jeremy Ettinghausen, će posetiocima festivala Belgrade Design Week na predavanju 10. oktobra u Beogradu otkriti detalje kampanja za Audi, Levi’s, British Airways, Google, Johnnie Walker, Unilever i druge brendove zahvaljujući kojima je BBH dva puta proglašavana za agenciju godine na međunarodnom festivalu kreativnosti Kanski lavovi. Od kada se priključio timu 2010. godine, Jeremy je radio na kampanajma za Johnnie Walker, Barclays, Clarks, Yeo Valley i Christie’s, a učestvovao je i u postavljanju sajta robotify.me. Pre angažmana u agenciji BBH London, Etinghausen je radio trinaest godina u izdavačkoj kući Penguin Books na digitalnim izdanjima.
„Nikada nisam bio u Srbiji, ali su mi prijatelji koji su je posetili pričali mnogo dobrih stvari, tako da se radujem što ću ih uskoro i lično otkriti. Radujem se što ću upoznati novi grad i novu dizajn zajednicu. Rekli su mi da mogu da očekujem zanimljive ljude i susrete. Siguran sam da me Beograd neće izneveriti. Na predavanju ću govoriti o važnosti različitosti i kako, posebno luksuzni brendovi, mogu da se predstave novoj publici kroz digitalne aktivnosti“, kaže Etinghausen.
Etinghausen će se na predavanju svakako osvrnuti i na kultne projekte agencije BBH. Kako je agencija slogan “Keep walking” za čuveni brend Johnnie Walker prilagodila novoj generaciji konzumenata, a zašto je baš slogan “Vorsprung durch Technik” odabran za Audi? Kako su novajlije u marketingu 1982. godine brend Levi’s, koji je važio za staromodan, učinili poznatim širom planete? Da li ste znali da je prekretnica bila čuvena reklama za Levi’s 501s u praonici veša, koja je podigla prodaju farmerki za 800 procenata za godinu dana od emitovanja? BBH, nekadašnja renomirana marketinška agencija, danas je potpuno spremna za digitalno doba – delatnost ove agencije uključuje kreiranje brenda i identiteta, kreativni razvoj putem svih medija, televizijsku, filmsku i digitalnu video produkciju, digitalno izdavaštvo, socijalnu strategiju, analizu podataka, marketing… Etinghausen je u BBH doneo svoje iskustvo u objedinjavanju tehnologije, pripovedanja i inovacije, pa je pretežno angažovan na brending, digitalnim i socijalnim kampanjama.
„Postoji izreka pisca naučne fantastike Viljema Gibsona (William Gibson) o kojoj često razmišljam – Ulica će naći stvarima namenu. Kao kreativci, volimo da izradimo i isporučimo savršene gotove artikle. Međutim, postoji ljudski instinkt za razdvajanjem stvari i menjanjem njihove namene – možda bi trebalo da razmišljamo o osmišljavanju alata i sastojaka, koje bismo zatim prikazali svetu da vidimo šta svi zajedno možemo da izgradimo“, ističe Etinghausen.
U srcu agencije je njeno osnovno verovanje u moć kreativnosti: genijalne ideje rešavaju stvarne poslovne izazove za klijente kroz projekte svetske klase. Po svemu sudeći, BBH je uspela da se kroz tu kreativnost nametne kao jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!