Miloje Sekulić i Nikola Sologub iz agencije Homepage specijalno za Marketing mrežu govore zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
Miloje Sekulić, E-PR direktor i suvlasnik digitalne agencije Homepage, rekao je: “Postoji izreka koja kaže da se znanje umnožava deljenjem. Ono je nama u agenciji Homepage posebno bitno. Radimo u verovatno najdinamičnijoj grani marketinške industrije, u digitalnim komunikacijama, za koje se kaže da se žive sada, a shvataju sutra. Jedini način da učimo, osim praćenja novih servisa i alata, su dobri primeri. Kada neko u industriji nešto dobro uradi i to pokaže svi smo na dobitku. Zbog toga volimo i da podelimo ono što uradimo i da pogledamo šta su drugi uradili. Razlozi zašto smatramo da je BalCannes odlična prilika za predstavljanje inovativnih i kreativnih rešenja potvrđuju i prošlogodišnji, pozitivni utisci sa ovog festivala.“
“Prva poseta Weekendu je dosta doprinela u razumevanju tržišnih trendova kada su integrisane marketinške komunikacije u pitanju. Značaj digitalnih aktivacija i onlajn nastupa kompanija i brendova evidentno uzimaju primat i najveći brendovi uveliko koriste benefite. Weekend Media Festival je mesto koje okuplja lidere u regionu i svi koji se vide na tim pozicijama jednostavno moraju biti tada u Rovinju. Prijavom radova za ovogodišnji BalCannes želimo takođe da iskažemo pozitivan stav. Ono što možemo da otkrijemo jeste da pripremamo nova iznenađenja, ali o tome više na samom festivalu”, navodi Nikola Sologub, direktor i suvlasnik digitalne agencije Homepage.