REGION – Ivana Tomić, informacijski stručnjak u hrvatskoj agenciji web.burza, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Tokom godine potpuno smo okupirani radom na projektima i retko imamo vremena pogledati unazad i oceniti šta smo sve napravili, na šta možemo biti ponosni, a šta je možda moglo biti i bolje. Zato je tu Balcannes. Omogućava nam da svoje projekte pogledamo iz nekog drugog ugla i da u miru prođemo kroz celi proces koji nas je doveo do rezultata s kojima smo zadovoljni. Ipak najbitnije u svemu je naći se u društvu drugih agencija iz regije s kojima ćemo razmeniti iskustva, pogledati njihove projekte, naučiti nešto novo. Pohvale, kritike, ideje, iskustva, razmena mišljenja, druženje – tako bih ja opisala Balcannes. Idealna prilika da napunimo baterije i započnemo novu radnu godinu još pametniji i s novim vrednim iskustvom.“