SVET – Jednog dana, ako bude poželeo, Facebook bi mogao da ugasi svoj desktop sajt i postane isključivo mobilna kompanija, piše AdAge.
Naime, većina prihoda od oglašavanja, odnosno 62% od 2,68 milijardi dolara, koliko je Facebook zaradio u drugom kvartalu ove godine, dolazi od mobilnih platformi. Pored toga, analiza je pokazala da raste procenat aktivnih korisnika koji ovoj društvenoj mreži pristupaju preko tableta ili pametnog telefona. U ovom trenutku, na mesečnom nivou, čak 30% Facebook korisnika isključivo koristi mobilne uređaje da bi pristupili najvećoj društvenoj mreži.
Da mobilno oglašavanje predstavlja važan deo Facebook strategije, pokazuju i činjenica da je ova kompanija nedavno kupila dve mobilne aplikacije – Instagram i WhatsApp. Međutim, bez obzira na sve, rezultati poslovanja u drugom kvartalu ove godine pokazali su da ipak ne tako mali deo prihoda još uvek dolazi od oglašavanja na Facebook sajtu.
Više informacija pronađite na sajtu AdAge.