SVET – Američki magazin Advertising Age (AdAge) proglasio ovogodišnje nosioce titula Small Agency of the Year, a agencija Deportivo iz Švedske imenovana je titulom International Small Agency of the Year.
Advertising Age je vodeći globalni medij namenjen marketinškoj i medijskoj zajednici. Uredništvo AdAgea je ovu inicijativu pokrenulo pre pet godina kako bi istaknuli najbolje agencije koje su ili potpuno nezavisne ili koje nisu u većinskom vlasništvu holdinga ili mreže agencija.
Žiri sastavljen od urednika i novinara AdAgea, ali i uglednih agencijskih ljudi proglašava najbolje u SAD-u i zasebno prema SAD regionima, veličinama agencija, agencijskoj kulturi, kampanji i pro bono kampanji godine te se imenuje i jedna strana mala agencija godine, odnosno agencija sa sedištem izvan SAD-a. Ocenjuje se celokupna agencijska priča, organizacija i kultura te strategija, kreativnost i rezultati agencijskih projekata za klijente.
“Nalazimo se u zlatnom dobu za male agencije kada uticaj nema puno veze s veličinom”, rekao je Abbey Klaassen, urednik Advertising Agea i dodao: “Pametni oglašivači razumeju da su male agencije spretne, vrlo kreativne i inovativne. Agencije i kampanje koje spadaju u ovu kategoriju su među najboljima u industriji oglašavanja.”
Podsećamo da je hrvatska agencija Bruketa&Žinić OM prošle godine osvojila prestižnu titulu International Small Agency of the Year.
Profili svih ovogodišnjih laureata objavljeni su na AdAge portalu.