REGION – Zatvorene su prijave za treće izdanje konkursa IdejaXica, studentskog takmičenja koje se održava u sklopu festivala Dani komunikacija – središnjeg festivala marketinških komunikacija u Hrvatskoj.
Zadatak ovogodišnjeg takmičenja bio je osmišljavanje inovativne i neuobičajene marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmerenu prema studentima za klijenta VIPnet, a na konkurs je pristiglo čak 38 radova studenata iz 30 studija iz cele Hrvatske.
Pobednici konkursa će biti proglašeni na Danima komunikacija koji se održavaju od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju. Pobednički tim ili osobu čiji rad bude proglašen najboljim Vipnet će nagraditi novom generacijom tableta – Vipme Lenovo IdeaTab A5500. Osim toga, svi studenti i članovi tima koji su prijavili svoje radove će dobiti besplatnu kotizaciju za učestvovanje na festivalu, a svim finalistima takmičenja će uz kotizacije biti obezbeđen i smeštaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija.
Povodom zatvaranja prijava predsednica žirija Ivana Galić, rukovodilac Marketinških komunikacija Vipneta izjavila je: „Osim što smo ove godine zaprimili najveći broj prijava oni i svojom kvalitetom odskaču od onih koje smo dobijali proteklih godina. To govori koliko studenti ozbiljno shvataju takmičenje i priliku da pokažu svoje kreativne mogućnosti na praktičnim i realnim poslovnim primerima. Sada nas čeka opsežan posao izbora najboljih studentskih radova, a potom i odlično druženje u Rovinju“.
Konkurs IdejaXica zajednički organizuju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet, RIT, Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.