REGION – Kreiranje originalne kampanje i sadržaja kojim se nastoji stvoriti dodatna vrednost, ključ je uspeha još jedne aktivacije koja je privukla i razveselila mnoge ljubitelje kafe u Hrvatskoj, a proizašla je iz saradnje agencije Drap i kompanije Nestlé.
U kampanji za NESCAFÉ pod nazivom „1.000 crvenih šoljica“ organizacija događaja za potrošače povezala se s elementima digitalne aktivacije i tako je za rezultat, osim povećanja broja fanova na NESCAFÉ Facebook stranici i dobre medijske popraćenosti, imala pozitivan uticaj na izgradnju imidža brenda.
Posetioce Bundeka, Strossmayerovog šetališta, Savskog pešačkog mosta i splitske rive, sredinom aprila dočekao je prizor klupica i ograda preplavljenih NESCAFÉ šoljicama koje su bile zaključane katancima. Kako bi otključali svoju i, u zamenu za katanac, dobili još jednu šoljicu za njima dragu osobu, ljubitelji kafe su prethodno trebali posetiti NESCAFÉ Facebook stranicu i preuzeti jedinstveni kod za otključavanje unutar mobilne aplikacije.
Kampanja je inspirisana tzv. ljubavnim katancima, kojima partneri na lokacijama širom sveta „zaključavaju“ svoju ljubav, a NESCAFÉ je poklanjanjem dve šoljice želeo zbližiti ljude.
Izvor: HURA