REGION – Međunarodni simpozijum o odnosima s javnostima BledCom, koji će 4. i 5. jula biti održan na Bledu, u svom će se programu skoncentrisati na tzv. digitalne javnosti koje čine nove generacije, novi mediji i nova pravila, najavili su organizatori.
Program 21. BledCom svojim će učesnicima u dva dana, između ostalog, ponuditi i četiri panela. U prvoj diskusiji pod naslovom „Upravljanje odnosima s učesnicima efikasnije je kada organizacije osluhnu svoje javnosti pre nego što donesu odluku“, učestvovaće João Duarte (Enel Group), Toni Muzi Falconi (NYU i LUMSA University) i Emilio Galli Zugaro (Allianz Group).
„Društvene mreže kao društveni kapital: poslovni vidik“ naziv je drugog panela u kojem će svoje mišljenje s učesnicima podeliti Toni Gril (Aragon), Ana Plut i David Rozman (Si.mobil). Dr Don W. Stacks, University of Miami School of Communication i dr Shannon A. Bowen raspravljaće o ulozi etike u istraživanjima na društvenim mrežama. Dr Marcus Messner i Dr Flora Hung-Baesecke posvetiće se, između ostalog, etičnosti strategija neproftinih organizacija na društvenim mrežama.
Četvrta diskusija pod naslovom „Početak kraja ili kraj početka za digitalne odnose s javnostima“, odvijaće se pod okriljem inovativne istraživačke grupe NEMO. Razgovaraće se o iskustvima pojedinaca koji efikasno rade kako na nivou kulturnih normi tako i u svetu digitalizacije.
Više informacija o BledComu 2014 pronađite na sajtu http://www.bledcom.com/