Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

IAB Europe lansirao Brand Builders

SVET – Oglasni formati pod nazivom Brand Builders su deo IAB Europe Brand Advertising Framework-a i predstavljaju set inicijativa za podudarnost digitalnih i tradicionalnih medija dizajniranih da budu kompatibilni sa globalnim programima.
IAB Europe je 20. marta u Briselu predstavio paket od 6 preporučenih brending oglasnih formata pod nazivom Brand Builders, koji nude novo brending okruženje za oglašivače.
U cilju razumevanja aktuelnih oglasnih formata i raznovrsnosti evropskog tržišta, IAB Europe je sproveo istraživanje brend advertajzing formata koje je obuhvatilo mišljenja preko 300 izdavača, agencija i mreža širom Evrope. Istraživanje je istaklo popularnost dva trenutno aktuelna formata i predvidelo im blistavu budućnost. Identifikovani su i formati za koje postoji potražnja, a kojih nema na strani ponude. Sve ovo je omogućilo IAB Europe da kreira paket statičkih i dinamičkih oglasnih formata pod nazivom Brand Builders, kako bi obezbedili veću raznovrsnost u oglašivačkim kampanjama.

Statički oglasni formati:
1. 300×600 Halfpage (statički) (IAB US Rising Star dimension)
2. 728×90 + 160×600 Wallpaper (statički)
3. 728×410 Landscape (statički, nova dimenzija, kompatibilna sa 16:9)

Dinamički oglasni formati:
4. 300×250 → 728×410 Expandable Rectangle (floater/slajder 16:9)
5. 728×90 → 728×410 Expandable Leaderboard (floater/ slajder 16:9)
6. 160×600 → 300×600 Expandable Skyscraper (floater/ slajder)

Formati u okviru Brand Builders paketa su prazna platna. Jedini propisani detalj je dimenzija u pikselima, dok o svemu ostalom odlučuje oglašivač, odnosno kreativna agencija. Brand Builders formati su prva faza IAB Europe Brand Advertising Framework-a, pokrenutog od strane Odbora za brend oglašavanje .
Na kongresu Interact 2014 biće predstavljena druga faza Framework-a, koja će obuhvatiti detaljan izveštaj o Brand Builders formatima, uključujući i IAB Rising Stars formate. Sledeći korak radne grupe za oglasne formate fokusiraće se na mobilne in-page i in-stream formate.
Kompanije zainteresovane za učešće i doprinos brend advertajzing programu slobodne su da kontaktiraju brandbuilders@iabeurope.eu.

Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!