Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ekskluzivne HOWtoWOW radionice na Danima komunikacija

REGION – U okviru nove programske strukture ovogodišnjeg izdanja hrvatskog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. maja 2014. u hotelu Lone u Rovinju zainteresovani učesnici imaće priliku da učestvuju u programu interaktivnih radionica „Best of HOWtoWOW“ koje će voditi poznati marketinški stručnjaci Dietmar Dahmen i Gurdeep Puri.
Reč je o predavačima koji su u protekloj sezoni HURA-inog projekta „HOWtoWOW akademija“ ocenjeni kao najbolji, pa će time i na Danima komunikacija održati interaktivne radionice. S obzirom na to da je broj mesta na radionicama ograničen svi zainteresovani su pozvani da se prijave ranije.
Dietmar Dahmen, kreativni konsultant i vizionar održaće radionicu na temu „Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rešenja?“. Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primere i prodajne savete od „prodaje Eiffelovog tornja“ do psihologije predsedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu.
Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku efikasnost i ekonometriju vodiće interaktivnu radionicu „Vodič za efikasne marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade“, kojom će učesnike povesti kroz osnovne aspekte stvaranja efikasnih komunikacija i demonstriraće kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna takmičenja na području marketinške efikasnosti.
Osim radionica, Dietmar Dahmen i Gudreep Puri održati će i predavanja na kojima će moći da učestvuju svi posetioci Dana komunikacija. Dahmen će se u predavanju baviti temom „Od story tellinga do story listeninga: kako se težište marketinške komunikacije prebacilo s brenda na korisnika“, dok će Gudreep Puri predavanjem „Kako povećati komercijalnu vrednost vaše kreativnosti?“ pokušati da odgovori zašto je svrhovita kreativnost presudna kompanijama u današnje vreme.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.danikomunikacija.com/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!