SVET – Kada su u pitanju reklame na mobilnim uređajima, Facebook je gotovo monopolizovao rast u ovog segmentu, s obzirom da je utrostručio svoje učešće u periodu od 2012. do 2013. godine, može se pročitati u izveštajima koje je objavio eMarketer.
Google je i dalje na prvom mestu što se tiče mobilnih reklama i zabeležio je manji pad sa 53% iz 2012. godine, na 49,3% u prošloj godini. Google i Facebook zajedno drže čak 66,8% tržišta reklama na mobilnim uređajima.
Svetsko tržište mobilnih reklama poraslo je više nego duplo u 2013. godini i vredi 18 milijardi dolara, a za ovu godinu predviđa se rast od još 75%. Twitter je jedini bitan učesnik na ovom tržištu koji je u protekloj godini uspeo da zabeleži rast, obzirom da je udeo ove kompanije porastao sa 1,5% na 2,4%.
Više informacija pronađite na portalu Mashable.